2010. május 27., csütörtök

1. Fejezet folytatás

(Bella szemszöge)


Mindkettőt nagyon szeretem csinálni mert ilyenkor nem számit semmi csak én vagyok és a zene meg az a felemelő érzés amit érzek.
A családommal élek,van egy anyám aki csak a rosszat látja bennem....meg egy szűkszavú de szeretetre méltó apám akit nagyon szeretek.Testvérem nincs, ez nem olyan rossz de néha hiányzik 1 nővér vagy báty.
3 éve költöztünk ide mert a tanáraim azt tanálcsolták,hogy itt tanúljak mer itt jobban fejleszthetem a képességeimet...
Hirtelen a gondolatmenetemet a csengő zavarta meg.Már menni akartam amikor Miss Kiss magához intett és elvezetett a zongora teremig.Beléptünk a terembe de hallotam,hogy valaki játszig a zongorán.Beléptem és megláttam 1 bronzhajú fiút aki épp befejezte a darabot.Káprázatosan zongorázik!!!
-Bella Drágám!-szólt Miss Kiss-Szeretném neked bemutatni az új osztálytársad és egyben az új zenetársad!-elkerekedett szemekkel bámultam a szolfézs tanárom.
A zenetárs nálunk azt jelentette,hogy azzal a személyel akivel beosztottak eggyüt kell zenélj és énekelj.
-Edward Cullen-eresztet meg 1 féloldalas mosolyt amitől majdnem elájultam
-Be...Bella Swan-mondtam miközben a szemeibe néztem amik nyomban rabul ejtettek.
még így néztük egymást 1 ideig amíg Miss Kiss meg nem köszörűlte a torkát.
-Bella kérlek segíts majd Edwardnak,hogy behozza a lemaradását.
-Rendben Miss Kiss!
-Edward zongorázik így sokat dúetezhettek.És a hangja is megy a tiedhez.-erre halványan elmosolyodtam-Jaj de füledt itt a levegő!-és kinyitota az ablakot.a szellő lágyan kapott bele a hajamba amit nagyon élveztem amíg meg nem halottam 1 morgást a hátam mögül.hitelem megfordúltam és Edwarddal találtam szembe magam de nem hittem a szememnek.Hiszem az elöbb még aranybarnák voltak a szemei most meg onix színűek!!!
kicsit megijedtem,hogy valami nincs rendbe velem ezt éreztem a szívverésemen is.
-Van még valami amit meg kell beszélnünk?-kérdezte a tanárnő.
-Nincs de nekem most mennem kell.-nézet rám haragos szemekkel a zene partnerem.-Viszlát!
azzal kirobogott a teremből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése