2010. május 28., péntek

2.fejezet

Ez vmivel jobbra sikeredett mint az előző! remélem tecceni fog!És komikat:)


2.Fejezet
La tua cantante
(Edward szemszöge)
Új élet újra és újra...a megszokot szürke hétköznapok.Útálok vámpír lenni,lelketlenül bolyongani ebben a világban.
-Beiratok mindenkit az iskolába!-szólt Alice.
-De Edwardot a zeneibe irasd be!-mondta Esme
-Minek?-kérdeztem
-Edward,olyan búskomor vagy amióta megölted azt az embert.Ne marcangod magad már legalább 100 éve volt és amúgy is csak baleset volt az egész!
-Rendben,ha ez téged boldoggá tesz!-forgattam a szemeim.
-Köszönöm,hogy megteszed.-mosolygot Carlisle.
-Semmiség.-már akinek...tudom,hogy a zeneiskolába az éneklésen kívül zongoráznom is kell amit nem szeretnék.Megfogadtam magamnak,hogy addig nem zongorázok amíg újra meg nem találom a boldogságot.
De ahogy nézem kénytelen leszek elvetni ezt a fogadalmat.
-Megyek én is zeneibe Edwarddal-kacsintott rám Alice.Kedves tőle,hogy nem hagy egyedül-majd csellózok-mosolygot.
-Megyek én is!-mondta Jasper-Már régen gitároztam!
-Te tudsz gitározni?-Nézte Alice Jaspert elkerekedett szemekkel.De Jasper már nem tudott válaszolni mert a húgom lemerevedett és nézet maga elé.Látomása volt.
Minden vámpírnak van 1 különleges adottsága.Alicenek a jövőbe látás,Jaspernek az érzelmek megérzése és irányítása,nekem pedig a gondolatolvasás.Néhány vámpírnak nem olyan látványos az adottsága: nevelő apámnak Calislenak az önuralom,Esmenek a nevelő anyámnak a szeretet,Emmetnek a testvéremnek az erő és Rosalienek pedig a makacsság.
-Edward ezt nézd!-mondta Alice.Gondolatban üzent,megmutatta a látomását.Semmi féle cselekvést nem láttam csak két elbűvölő csokoládé barna őzike szemet.Gyönyörű!-mondtam magamban.
-Hé,engem se hagyjatok ki a buliból-trappolt le Emmet a lépcsőn.-Mindig is megakartam tanúlni dobolni!-Már a hideg is kirázott attól a gondolattól,hogy Emmet 1 rakás dobot csapkod éjt-nappallá téve.
-Akkor megyek én is.-sétált le Rose a lépcsőről.-Én majd fúvolázok!
-Oké akkor mennyünk beiratkozni utána vadászni!Holnap iskola és gondolom senki se  embert enni uzsira.-vihogot Alice.
-Mennyünk-Rose
-Oké-Jasper
-Hmmm...medve!!!!!!!!!-nyalta meg Emmet a szája szélét.
-Ezt igennek vesszük!-mosolygot Rosalie
-Én inkkább nem megyek nem rég ettem!-mondtam.Most nem tuttam volna vadászni végig azok az elbűvölő szemek jártak a fejemben-Alice beiratsz engem is?
-Persze Edward!
-Rendben,akkor sziasztok!
-Szia!-mondták egyszerre és kiugrottak az ablakon.Én pedig embereket megszégyenítő lassúsággal felmentem a szobámba lefeküdtem a bőr kanapémra,behunytam a szemem és egész és egész északa arról a szempárról álmodoztam.

XxXxXxXxXx

-Edward!5 perc és indulunk!-kiabált Alice.Még sose volt ekkora nyűg nekem az iskola.Legszivesebben az örökkévalóságig itt maradtam volna és azokról a szemekről ábrándoztam volna.
-EDWARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Megyek már!-kiabáltam vissza.Gyorsan átöltöztem,megfésülködtem és szinte úgy robbantam le az emeletről egészen a Volvómig amiben már bent ültek a többiek.Padlógázzal hajtottam a suliig.Eddig még sose kaptak el a rendőrök.Leparkoltam és bementem a titkárságra elkérni az órarendem.Hétfő...1. óra...Zongora....a lehető legjobb-emeltem az égre a tekintetem.A termet hamar megtaláltam.beléptem és már ott várt a tanár
-Jó reggelt!Edward Cullen.-nyújtotam a kezem."Úr isten de szexy!De sajnos túl fiatal!Túl fiatal szedd össze magad!
-Jó reggelt!Lord Wellsie!-köszönt ő is és elfogadta a kézfogásom."Milyen hideg a keze!"
-Nos Edward,mutatnál valamit amit a régi iskoládba tanúltál?
-Persze!-és leültem a zongora elé.Lágyan végigsimítottam a kezem a billentyűkön és elkezdtem játszani Beetoven Hold fény szonátáját.Amikor leütötem az utolsó akordot Miss Lord elkerekedett szemekkel bámúlt.
"Ezt még én sae tudom ilyen jól eljátszani!Túl fiatal!Túl Fiatal!"Ha tudná,hogy a nagyapja lehetnék!-Nagyon szépen zongorázol!-eresztett meg 1 mosolyt.
-Köszönöm-mosolyogtam én is.
-Nos,mára ennyi volt.Szia Edward!
-Viszlát!
-És Edward!Kérlek kicsit maradj még a terembe!Miss Kiss a szolfézs tanárod szeretne beszélni veled.
-Rendben!Visztlát!
-Szia!-azzal elhagyta a termet.Visszaültem a zongorához és elkeztem játszani 1 dallamot ami még tegnap éjszaka jutott eszembe.Amikor az utolsó akkordokat ütöttem le hallottam,hogy 2 ember lép be a terembe.
Feláltam és Miss Kisssel és egy körübelül velem egyidős lánnyal találtam szembe magam.
-Bella drágám-szólt a tanárnő-Szeretném bemutatni az új osztálytársad és egyben a zenetársad is.-ahogy észre vettem ő is pont úgy meglepődött a kijelentéstől mint én.
-Edward Cullen-mosolyogtam rá.
-Be...Bella Swan.-lehet.hogy egy kicsit nagyra sikerült a mosoly és meglátta a fogimat?Itt valami nem stimmel!
MIÉRT NEM HALLOM A GONDOLATAIT?!!!!!!!!!!!!!!!
A szemébe néztem hátha abból ki tudok deríteni valamit.de amint megláttam a szemeit rögtön felismertem.Ő volt Alice látomásában!Élőben méggyönyrűbbek a szeme mint a látomásban!Még egy ideig néztük egymást amíg Miss Kiss meg nem köszörülte a torkát.
-Bella kérlek segíts majd Edwardnak,hogy behozza a lemaradását.
-Rendben Miss Kiss!
-Edward zongorázik így sokat dúetezhettek.És a hangja is megy a tiedhez.-erre halványan elmosolyodott.olyan szépen mosolyog!!Te jó ég Edward térj magadhoz!Miért akarna 1 olyanfajtával eggyüt lenni mint veled?!
Azét még álmodozni még álmodozatok-mondtam magamban.
-Jaj de füledt itt a levegő!-és kinyitota a tanárnő  az ablakot.A szél belekapot a Bella hajába és az illatát egyenesen nekem fújta.Mintha orba vágtak volna!!!Halkan felmorogtam de tuttam magam tűrtőztetni,hogy ne öljem meg.Ő ahoz túl értékes!Sajnos Bella meghalotta a morgás és rögtön rám kapta a fejét.A szíve elkezdet hevesen verni éreztem,hogy fél.
-Van még valami amit meg kell beszélnünk?-kérdezte a tanárnő.
-Nincs de nekem most mennem kell.-néztem rá haragos szemekkel.Tudtam,hogy nem rá vagyok dühös,hanem a szörnyetegre aki bennem él és minden porcikája vágy Bella vérére.

-Viszlát!-mondtam és kimentem a teremből és egyenesen a kocsim felé vettem az irányt.Becsaptam magam mögött az ajtót és beraktam egy Debussy CD-t.
-La tua cantante- suttogtam és elhajtottam




Lécy,lécy,lécy komikat!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése